Alkollü sürücü kendinden geçti

Konya'da, trafikteki araçlara çarparak seyreden otomobilin sürücüsü, polis ekipleri tarafından durdurulduğu sırada kaldırımda kendinden geçti

Konya'da, trafikteki araçlara çarparak seyreden otomobilin sürücüsü, polis ekipleri tarafından durdurulduğu sırada kaldırımda kendinden geçti. Alkollü sürücü ambulansla hastaneye kaldırıldı.

Merkez Selçuklu ilçesi Yeni İstanbul Caddesi'nde bir sürücünün tehlikeli araç kullandığı ihbarını alan polis, harekete geçti.

Park halindeki araçlara, ardından da Sanayi Köprülü Kavşağı alt geçidinde duvara çarparak ilerlediği belirtilen 60 KP 542 plakalı otomobil, Demiryolu Caddesi'nde durduruldu.

Sürücü Veysel D. (47) polis ekiplerince otomobilden indirildiği sırada kaldırımda kendinden geçti.

Alkollü olduğu belirlenen Veysel D, uyandırılamayınca ambulansla Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.

Otomobil, çekici yardımıyla otoparka götürüldü.

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

11 ŞEHİR OPERASYONLA GÖZÜNÜ AÇTI
Ankara'da Dev NATO Operasyonu: 103 Terör Şüphelisi Tutuklandı!
Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu