Alkollü sürücü kaza yaptı

Konya'da sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği otomobil, önce trafik ışıklarına ardından ağaca çarparak durabildi- Kazadan hafif yaralı olarak kurtulan sürücü, 230 promil alkollü çıktı

Konya'da önce trafik ışıklarına, ardından ağaca çarparak durabilen otomobilin sürücüsü, 230 promil alkollü çıktı.

Mehmet P. (44) idaresindeki 42 AUE 47 plakalı otomobil, merkez Selçuklu ilçesi Ankara Caddesi'nde, trafik ışıklarına çarptı. Hızını alamayan otomobil, yol kenarındaki ağaca çarparak durabildi.

Kazayı hafif sıyrıklarla atlatan sürücü Mehmet P, ihbar üzerine olay yerine gelen 112 Acil Servis ekibine tepki gösterdi.

Polisin araya girmesiyle sonlandırılan tartışmanın ardından, başka bir ambulansla Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılan sürücünün, 230 promil alkollü olduğu belirlendi.

Polisin kazayla ilgili başlattığı soruşturma sürüyor.

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu