ALKOLLÜ ŞAHIS BİSİKLET PARK DEMİRLERİNE SIKIŞTI

Konya’da yolda yürürken dengesini kaybedip bisiklet park demirlerinin arasına düşerek sıkışan 65 yaşındaki alkollü bir kişi itfaiye ekipleri tarafından kurtarıldı

Olay, saat 03.00 sıralarında merkez Meram ilçesi Sahibata Mahallesi Furkan Dede Caddesinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, alkolü olduğu öğrenilen 65 yaşındaki S.A. cadde üzerinde yürüdüğü sırada dengesini kaybedip bisiklet parkı olarak kullanılan demirlerin arasına düşerek sıkıştı. Alkollü S.A’nın demirlerin arasından çıkmaya çalıştığını gören vatandaşlar polis ekiplerini arayarak haber verdi. Olay yerine gelerek alkollü S.A’yı sıkıştığı yerden çıkartmak için uzun süre uğraşan polis, demirlerin kesilmesi için itfaiye ekiplerinden yardım istedi. Sıkıştığı yerden durumunu anlatmaya çalışan S.A., “ Ben emekliyim, buraya nasıl geldiğimi ve kimin getirdiğini hatırlamıyorum. Alkolü çok içtim, alkollüyüm ben” diyerek itfaiye ekiplerinin gelmesini bekledi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri bisiklet parkı demirlerini keserek S.A’yı sıkıştığı yerden kurtardı. Yapılan incelemeler sonrası vücudunun herhangi bir yerinde yara olmadığı tespit edilen S.A. polis aracına alınarak evine götürüldü.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu