İl Genel Meclisi Başkanlığına seçilen Ali Selvi, beraberinde; Başkanvekilleri, divan üyeleri, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Mehmet Kaçmaz, AK Parti Grup Başkanvekili Süleyman Selçuk, Milliyetçi Hareket Partisi Gurup Başkanvekili Yılmaz Ünal ve Yazı İşleri ve Kararlar Daire Başkanı Hüseyin Eşgin ile birlikte Vali Osman Aydın’ı makamında ziyaret etti. Ziyarette Meclis Başkanı Ali Selvi göreve yeni seçilen meclis başkanvekilleri ve divan üyelerini Vali Osman Aydın’a tanıttı. Meclisin açılmasıyla birlikte çalışmalara başladıklarını belirten İl Genel Meclisi Başkanı Ali Selvi, “birlik ve beraberlik içerisinde Konya’ya hizmet etmek için yola çıktık. Gerek sizlerin gerekse de idaremizin destekleriyle Konya’da önemli proje ve çalışmalara imza atacağız. Her görüşten insanların fikrine saygılıyız. Kapımız herkese açık ve açık kalacak. İşimiz hizmet üretmek olacak” dedi. Meclis başkanı ve göreve yeni seçilen üyelere başarılar dileyen Vali Osman Aydın ise “Öncelikle 20. dönem İl Genel Meclisi ülkemiz ve ilimiz için hayırlı olsun. Birlik ve beraberlik içerisinde iktidar ve muhalefetiyle örnek bir dönem olacağını temenni ediyorum” şeklinde ifade etti.
Ali Selvi'den Vali Aydın'a ziyaret
İl Genel Meclisi Başkanlığına seçilen Ali Selvi, Vali Osman Aydın'ı ziyaret etti.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?