Demokrasi ve Atılım Partisi (Deva) Genel Başkanı Ali Babacan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Biraz önce COVID-19 testimin sonucunun pozitif olduğunu öğrendim. Şu an durumum iyi çok şükür. Doktorlarım bir süre ailemle birlikte karantina altında kalmam gerektiğini söyledi. Çalışmalarıma evden devam edeceğim inşallah. Sağlıkla kalın ve lütfen kendinize dikkat edin" ifadelerini kullandı.
Ali Babacan Kovid-19'a yakalandığını sosyal medyadan duyurdu
Deva Partisi Genel Başkanı Ali Babacan, Kovid-19'a yakalandığını açıkladı
Gündem Haberleri
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE