Alev topuna dönen araçlar vatandaş kamerasında

Bursa'da park halindeyken alev alan 2 araçla ilgili yeni görüntüler ortaya çıktı.

Bursa'da park halindeyken alev alan 2 araçla ilgili yeni görüntüler ortaya çıktı. Görüntülerde itfaiye ekiplerinin araçlara müdahale ettiği anlar anbean kaydedildi.

Bursa'nın merkez Osmangazi ilçesi Sırameşeler Mahallesi'nde park halindeki 2 araç bir anda alev almaya başladı. Araçların yandığını gören vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri ateş topuna dönen araçları söndürmeye çalıştı. Dakikalarca uğraşan ekipler araçları söndürmeyi başarırken araçların kullanılamaz hale geldiği görüldü.

Araçların alev almaya başladığı dakikalara ait yeni görüntüler de ortaya çıktı. Vatandaşların cep telefonu kameralarına kaydettiği görüntülerde araçların alev alev yanması ve itfaiye ekiplerinin söndürme çalışmaları yer aldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Saniyeler İçinde Gelen Kaza: Direksiyon Başında Uyuyakaldı
Kahve masasında başlayan tartışma kanlı bitti: 2 yaralı
Akyurt’ta acı olay! 1 yaşındaki bebek balkondan düşerek ağır yaralandı
1 ay önce taşındıkları daire yangında küle döndü
SICAK GELİŞME: Karaal'ı kim kaçırdı? 12 gözaltı