Alakova-Yenibahçe yolu yapılıyor

Meram Belediyesi, ilçe genelinde yol yapım çalışmalarını sürdürüyor.

Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, belediye olarak yol yapım çalışmalarını bütün hızıyla devam ettirdiklerini belirterek, "Gödene, Hatıp ve Beybes mahalleleri ile Alakova ve Yenibahçe mahallelerini birbirine bağlayan önemli bir stabilize yol çalışmasını başlattık. Bu bölgede bir bağlantı yolu yapılmasının çok yararlı olacağı vatandaşlarımızdan tarafından talep edilmişti. Fen İşleri Müdürlüğü'müzün 2008 yılı yatırım programını alarak önemli bir yol çalışmasını da bu yaz tamamlamış olacağız" dedi.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?