Aladağlar'da foto safari ve fotoğraf yarışması

KAYSERİ (AA) - Kayseri Orman ve Su İşleri Müdürlüğü tarafından bu yıl yedincisi düzenlenen Aladağlar Milli Parkı foto safari ve fotoğraf yarışması...

KAYSERİ (AA) - Kayseri Orman ve Su İşleri Müdürlüğü tarafından bu yıl yedincisi düzenlenen Aladağlar Milli Parkı foto safari ve fotoğraf yarışması başladı.

Aladağlar Milli Parkı'nda "genel doğa" ve "makro" kategorilerinde düzenlenen yarışmanın başlaması dolayısıyla Yahyalı ilçe merkezinde tören düzenlendi.

Belediye Başkanı Esat Öztürk ve Kaymakam Mehmet Alper Çiğ'in, törendeki konuşmalarının ardından, ilçe tanıtımına katkı sağlayacak safariyi düzenleyen ve destek veren kurumlara teşekkür etti.

Daha sonra yarışmaya katılan75 katılımcı, 23 Temmuz'da Kapuzbaşı Şelaleleri'nde son bulacak yarışmada fotoğraf çekimi için Aladağlar Milli Parkı'na gitti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL