Alacak verecek kavgası kanlı bitti

Konya'da büfe sahibi ile müşterisi arasında alacak verecek yüzünden çıktığı iddia edilen kavgada öfkeli müşteri kendini bıçakla yaraladı.

Selçuklu Sancak Mahallesi Sıhhatli Sokak'ta bir süredir müşterisi olduğu büfenin yanından geçerken elindeki bıçakla içeri giren S.P. (29), alacak verecek meselesi yüzünden büfe sahibi M.B. (29) ile tartışmaya başladı. Tartışmanın büyümesi üzerine M.B. kendini korumak için tezgahın çekmecesinde bulunan kurusıkı tabancayı alıp S.P.'ye doğrulttu. Alkollü olduğu öğrenilen S.P. sinirlenerek elinde bulunan bıçakla kafasına darbeler vurup dışarı çıktı. Bu sırada büfe sahibi M.B. polise haber verdi. Olay yerine gelen polis ekipleri zorla sakinleştirdikleri S.P.'yi olay yerine çağırdıkları ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırdı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?