Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, Türk-Amerikan Dış İşleri Bakanlıkları’nın Uluslararası Ziyaretçi Liderlik Programı’na katılmak üzere ABD’ye gidiyor. Önümüzdeki hafta ABD’de gerçekleştirilecek Uluslararası Ziyaretçi Liderlik Programı’na Kayseri ile birlikte Türkiye’den davet edilen iki Büyükşehir Belediye Başkanı’ndan biri olan Başkan Akyürek, ABD’de gerçekleştireceği temasların ardından bir sonraki hafta yurda dönecek.
Akyürek haftayı ABD’de geçirecek
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, ABD’ye gidiyor.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?