Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, yapımı tamamlanan Gençlik Merkezi'nde incelemelerde bulundu. Büyükşehir Belediyesi tarafından İstanbul Yolu Bosna Hersek Mahallesi girişine yaptırılan Konya'nın ilk Gençlik Merkezi inşaatı tamamlandı. Akyürek, Gençlik Merkezi'nin Büyükşehir Belediyesi'nin gençlere verdiği önemin bir göstergesi olduğunu belirterek, Gençlik Merkezi ile birlikte Konya'daki Kent Konakları sayısının 7 olacağını ifade etti. Üniversitenin karşısına spor alanları, sinema ve kongre salonları, meslek edindirme kursları ile fonksiyonel bir Gençlik Merkezi yapıldığını dile getiren Akyürek, ''Gençlik Merkezi, Türkiye'ye örnek olarak sunulabilecek anıtsal bir yapı oldu. Buradan binlerce gencimiz yararlanacak, zamanlarını en iyi şekilde değerlendirecek'' dedi. Gençlik Merkezi, Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından 5 bin 160 metrekarelik kapalı alana yaptırıldı. Merkezde; 3 adet sinema ve kongre salonu, buz pisti, bilgisayar, resim, enstrüman, el sanatları ve yabancı dil atölyeleri, diksiyon odaları, spor salonu, amfi tiyatro, basketbol sahası ve kafeterya yer alıyor.
Akyürek Gençlik Merkezi'ni gezdi
Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, yapımı tamamlanan Gençlik Merkezi'nde incelemelerde bulundu.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?