Akyürek çocuklara şivlilik dağıttı

Akyürek, Büyükşehir Belediyesi Başkanlık girişinde çocuklara şivlilik dağıttı.

Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, şivlilik dağıtım töreninde çocuklara hitaben yaptığı konuşmada, “Milletimizi millet yapan geleneklerimiz sizler tarafından geleceğe taşınacaktır. Şivlilik de Konyamıza özel çok güzel bir gelenektir. Hepinizin Regaip Kandili’ni kutluyor, üç ayların mübarek olmasını diliyorum” dedi.

Başkan Akyürek’in elinden gofret, kek ve toplarını alan çocukların mutlulukları yüzlerinden okundu. Başkan Akyürek ile bir süre sohbet eden çocuklar daha sonra Büyükşehir Belediyesi’nden ayrıldılar.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?