Akyürek, AK Partililere çiçek verdi

AK Parti Meram İlçe Teşkilatı'nın seçim bürosunun açılışında Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek Sevgililer Günü nedeniyle partililere çiçek verdi.

AK Parti Meram İlçe Teşkilatı'nın seçim bürosunun açılışında Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek Sevgililer Günü nedeniyle partililere çiçek verdi. Akyürek açılıştan sonra AK Parti İl Başkanı Faruk Dügen ve Meram Belediye Başkan Adayı Serdar Kalaycı'yla birlikte büro açılışına katılan partililer ve vatandaşlara çiçek vererek günlerini kutladı. Ferit Hepokur-Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?