Akşehir'de yıl sonu toplantısı

KONYA (AA) - Konya'nın Akşehir ilçesinde İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yıl sonu değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.Öğretmenevinde...

KONYA (AA) - Konya'nın Akşehir ilçesinde İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yıl sonu değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

Öğretmenevinde şube, kurum ve okul müdürleri ile muhtarların katıldığı toplantı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Sadık Köseoğlu başkanlığında yapıldı.

Köseoğlu, toplantıda yaptığı konuşmada, "Bulunduğumuz noktadan daha ileriye, daha üst seviyeye ulaşmak için çaba ve gayret sarf ediyoruz. Bu çabada velilerin, okul aile birliği başkanlarının ve öğretmenlerin payı büyüktür. Donanımlı ve daha bilinçli bireyler yetiştirmek için hep birlikte çalışacağız." dedi.

Toplantıda, 2017-2018 eğitim öğretim yılında belirli gün ve haftalar kapsamında ilçe genelinde program hazırlayan okullara plaketleri verildi.

Toplantı, şube müdürlerinin kendi alanları ile ilgili gördükleri eksiklikleri ve yapılması gerekenleri aktarmasıyla sona erdi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE