Aksaray'da uyuşturucu operasyonu

Uyuşturucu ticareti yaptıkları öne sürülen 15 kişi gözaltına alındı

AKSARAY (AA) - Aksaray'da uyuşturucu ticareti yaptıkları iddia edilen 15 kişi yakalandı.

İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Ortaköy ilçesinde, uyuşturucu ticareti yaptığı bilgisine ulaştığı bir grubu takibe aldı. Toplanan delillerin ardından harekete geçen ekipler, 250 polisle 16 adrese eş zamanlı operasyon gerçekleştirdi.

"Manas" adlı narkotik köpek de kullanılarak evlerde yapılan aramada, satışa hazır poşetlerde esrar ile 2 ruhsatsız av tüfeği ele geçirildi. Gözaltına alınan 15 kişi Ortaköy Devlet Hastanesindeki sağlık kontrollerinin ardından polis merkezine götürüldü.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE