Aksaray'da uyuşturucu operasyonu

Operasyonda 30 kilogram esrar ele geçirildi, 1 kişi gözaltına alındı

AKSARAY (AA)- Aksaray'da düzenlenen uyuşturucu operasyonunda 30 kilogram esrar ele geçirildi.

Emniyet Müdürlüğü Uyuşturucu ile Mücadele Şubesi ekipleri, bir kamyonette uyuşturucu sevkiyatı yapılacağı bilgisi üzerine çalışma başlattı.

Ekipler, İ.İ. (37) yönetimindeki kamyoneti takibe alarak, Aksaray-Adana karayolundaki Karayolları 38. Şube Şefliği önünde durdurdu. Kamyonetin kaçan sürücüsü ise kısa süren kovalamaca sonunda yakalandı.

Narkotik köpek "Manas" ile araçta yapılan aramada, kapı içi ve yan döşemelerine gizlenmiş 30 kilogram esrar bulundu.

Gözaltına alınan sürücü İ.İ'nin emniyetteki sorgusu sürüyor.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu