Aksaray’da sarımsak hasadı başladı

AKSARAY (AA) - Aksaray'da şubat ayı sonunda dikimi gerçekleşen sarımsakların hasadına başlandı.Cumhuriyet Mahallesi ve Topakkaya beldesindeki bölgede sarımsak...

AKSARAY (AA) - Aksaray'da şubat ayı sonunda dikimi gerçekleşen sarımsakların hasadına başlandı.

Cumhuriyet Mahallesi ve Topakkaya beldesindeki bölgede sarımsak yetiştiren İsmail Korkmaz, AA muhabirine, 8 yıldır aralıksız sarımsak üretimi yaptığını belirtti.

Korkmaz, 15 dekar arazi üzerine ekili sarımsakların hasadına başladıklarını belirterek, "Bir yandan tarlada sarımsaklar traktör yardımıyla sürülürken, diğer yandan çocuğuyla, kadınıyla, erkeğiyle çalışmaya gelen aileler, sarımsağı topraktan ayıklıyor. Arazimizden yaklaşık 9 ton civarında ürün bekliyoruz. Şu anda Aksaray'da sarımsağın toptan bazda kilosu 2 lira 40 kuruşa alıcı buluyor." dedi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL