Aksaray'da orman yangını

Yangında 10 hektarlık alan zarar gördü

AKSARAY (AA) - Aksaray'da çıkan orman yangını söndürüldü.

Merkez Kargın ile Gözlükuyu mahalleleri arasındaki ormanlık bölgede, henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

İtfaiye ekiplerinin müdahale ettiği yangının söndürülmesi için yürütülen çalışmalara vatandaşlar da destek verdi.

Yaklaşık üç saat süren çalışma sonucu kontrol altına alınan yangında, 10 hektar ormanlık alan zarar gördü.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL