Aksaray'da mahalle toplantısı yapıldı

AKSARAY (AA) - Aksaray Belediyesi tarafından mahalle toplantısı düzenlendi.Belediye Başkanı Haluk Şahin Yazgı, Fatih Mahallesi'ndeki toplantıda yaptığı...

AKSARAY (AA) - Aksaray Belediyesi tarafından mahalle toplantısı düzenlendi.

Belediye Başkanı Haluk Şahin Yazgı, Fatih Mahallesi'ndeki toplantıda yaptığı konuşmada, halkın yönetime katılımını sağlamak amacıyla toplantının düzenlendiğini söyledi.

Amaçlarının halkla belediyeyi bir araya getirerek sorunları daha hızlı çözmek olduğunu aktaran Başkan Yazgı, toplantıya katılan herkese teşekkür etti.

Konuşmanın ardından Yazgı, belediye olanaklarıyla Aksaray genelinde icra edilen çalışmaları ve projesi devam eden hizmetlerin son durumunu aktardı.

Mahalle sakinleri, sırasıyla söz alarak isteklerini ve taleplerini Yazgı'ya iletti.

Başkan Yazgı ise, toplantı sırasında halkın tüm istek ve önerilerinin kayıt altına alınmasını istedi.

Yazgı, mahalle sakinlerine sunulacak hizmetlerin bu istekler doğrultusunda gerçekleşeceğini ifade etti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL