Aksaray'da lise öğrencilerine moral ve motivasyon semineri

AKSARAY (AA) - Aksaray Belediyesince lise son sınıf öğrencilerine yönelik moral ve motivasyon semineri verildi.Kitle Eğitimcisi ve Yazar Canten Kaya, Aksaray...

AKSARAY (AA) - Aksaray Belediyesince lise son sınıf öğrencilerine yönelik moral ve motivasyon semineri verildi.

Kitle Eğitimcisi ve Yazar Canten Kaya, Aksaray Kültür Merkezindeki seminerde, başarılı olmanın çok çalışmaktan geçtiğini anlattı.

Yıllarca kekeme olarak yaşadığını, şu anda ise işinin konuşmak olduğunu aktaran Kaya, "Eğer başarmak istiyorsanız çaba sarf etmelisiniz. İnanıp, azmettikten sonra 'olmaz' diye bir şey yok. Milyonlara konuşuyorsam düşünün artık" diye konuştu.

Konuşmanın ardından Kaya'ya, öğrencilere sağladığı katkılardan dolayı plaket verildi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE