Aksaray'da karbonmonoksit zehirlenmesi

AKSARAY (AA) - Aksaray'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 1'i çocuk 3 kişi tedavi altına alındı. Yunus Emre Mahallesi'ndeki 5 katlı apartmanın...

AKSARAY (AA) - Aksaray'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 1'i çocuk 3 kişi tedavi altına alındı.

Yunus Emre Mahallesi'ndeki 5 katlı apartmanın 4. katında oturan Yasin (38), eşi Sultan ve çocuğu Yaşar Pala'nın (2) rahatsızlanması üzerine durumu sağlık ekiplerine bildirdi.

Olay yerine gelen 112 Acil Sağlık ekipleri, burada yaptıkları ilk müdahalenin ardından zehirlenen 3 kişiye Aksaray Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırdı.

Tedavi altına alınan ve kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlenen 3 kişinin tedavileri sürüyor.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?