Aksaray'da karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü

AKSARAY (AA) - Aksaray'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın yaşamını yitirdi. Coğlaki Mahallesi 1205. Sokak'taki 4 katlı bir apartmanın...

AKSARAY (AA) - Aksaray'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın yaşamını yitirdi.

Coğlaki Mahallesi 1205. Sokak'taki 4 katlı bir apartmanın 2. katında yaşayan Halis Topal, kızı İlknur Topal'ın (26) işe gitmek için odasından çıkmaması üzerine kontrol etmek için içeriye girdi.

Burada kızını hareketsiz yatarken gören baba, durumu sağlık ekiplerine bildirdi.

Eve gelen ekipler, Topal'ın, sobadan sızan gazdan zehirlenerek yaşamını yitirdiğini belirledi.

İlknur Topal'ın cenazesi, incelemenin ardından Aksaray Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL