Aksaray'da kan bağışı kampanyası

AKSARAY (AA) - Aksaray'da vatandaşlar, Kızılay tarafından kurulan mobil kan merkezine gelerek kan bağışında bulundu.Doktor Ali Mustafa Topal, kent meydanında...

AKSARAY (AA) - Aksaray'da vatandaşlar, Kızılay tarafından kurulan mobil kan merkezine gelerek kan bağışında bulundu.

Doktor Ali Mustafa Topal, kent meydanında gazetecilere yaptığı açıklamada, Aksaray halkının kan verme konusunda oldukça duyarlı davrandığını söyledi.

Soğuk havaya rağmen vatandaşların mobil kan merkezine gelerek bağışta bulunduğunu belirten Topal, şunları kaydetti:

"Kış mevsiminde kan bağışı azaldı ama kan kullanımı aynı şekilde devam ediyor. Aksaray halkına duyarlılıklarından ötürü teşekkür ediyorum. Aksaray'da vatandaşlarımızın ilgisi bir hayli yoğun olması bizi mutlu ediyor. Hava soğuk olmasına rağmen günlük 100-120 torba kan bağışı geliyor. Bu da Türkiye genelinde iyi bir rakam. Her kan bağışının bir hayat kurtardığını unutmamamız lazım. Mobil kan merkezi Şubat ayı sonuna kadar hizmet verecek. Tüm vatandaşlarımızı bu konuda duyarlı olmaya davet ediyorum."


AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?