Aksaray'da iş yerinden hırsızlık güvenlik kamerasında

AKSARAY (AA) - Aksaray'da, 2 şüphelinin iş yerinden cep telefonu çalması güvenlik kamerası tarafından görüntülendi.Alınan bilgiye göre, Hamidiye Mahallesi...

AKSARAY (AA) - Aksaray'da, 2 şüphelinin iş yerinden cep telefonu çalması güvenlik kamerası tarafından görüntülendi.

Alınan bilgiye göre, Hamidiye Mahallesi Kale Altı Caddesi'nde telefon satılan bir iş yerine gelen 2 şüpheli, kapısını kırarak girdikleri iş yerinde bulunan 9 cep telefonunu çaldı.

Hırsızlığı fark eden dükkan sahibi İbrahim Dinç, durumu polise bildirdi.

Olay yerine gelen Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, iş yeri güvenlik kamerasındaki görüntüleri inceleyerek, şüphelilerin yakalanması için çalışma başlattı.

Görüntülerde, 2 kişinin iş yerinin kapısını kırması, bir kişinin dışarıda gözcülük yaparken, diğerinin tezgah kısmında bulunan cep telefonlarını alması yer alıyor.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek