Aksaray'da ilkokul öğrencileri yangın tatbikatı yaptı

AKSARAY (AA) - Aksaray'da, bir ilkokulda yangın tatbikatı gerçekleştirildi. Aksaray Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, Yavuz Sultan Selim Mahallesi'ndeki...

AKSARAY (AA) - Aksaray'da, bir ilkokulda yangın tatbikatı gerçekleştirildi.

Aksaray Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, Yavuz Sultan Selim Mahallesi'ndeki Atatürk ilkokulunda gerçekleştirilen yangın tatbikatında, öğrencilere olası bir yangın durumunda nasıl hareket etmeleri gerektiği uygulamalı olarak anlatıldı.

Okul zilinin çalmasıyla başlayan tatbikatta, öğrenciler sınıfları hızla boşaltarak okul bahçesinde toplandı.

Tatbikatta senaryosu gereği okulda mahsur kalan öğrenciler, itfaiye ekipleri tarafından kurtarıldı.

Tatbikatın ardından öğrenciler yangınla ilgili bilgilendirildi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL