Aksaray'da Genç Osman Parkı açıldı

AKSARAY (AA) - Aksaray Belediyesi'nce iki yılda tamamlanan Genç Osman Parkı, düzenlenen törenle açıldı.Belediye Başkanı Haluk Şahin Yazgı, açılış...

AKSARAY (AA) - Aksaray Belediyesi'nce iki yılda tamamlanan Genç Osman Parkı, düzenlenen törenle açıldı.

Belediye Başkanı Haluk Şahin Yazgı, açılış töreninde yaptığı konuşmada, Aksaray'da yaşamanın çok güzel olduğunu belirtti.

Genç Osman Parkı'nın 150 bin metrekarelik bir alana inşa edildiğini anlatan Yazgı, "Burada 11 bin 300 tane ağaç, 160 bin çiçek ve 120 bin metrekare çim ekimi gerçekleştirildi. Bu parkımızın güzel yanlarından biri de arkamızda bir süs havuzu var. Kamelya alanlarımız, piknik yapılacak alanlar, çocuklar için park alanları, halka hizmet maksatlı birçok faaliyetler var" dedi.

Konuşmaların ardından Yazgı, AK Parti Aksaray Milletvekili Cengiz Aydoğdu, AK Parti İl Başkanı Abdulkadir Karatay, Ticaret Borsası Başkanı Hamit Özkök, kurum ve kuruluşların temsilcileri açılış kurdelesini kesti.

Açılışın ardından ünlü sanatçı Mustafa Ceceli, sahne alarak şarkılarını Aksaraylılar için seslendirdi.


AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı