Aksaray'da ev yangını

Aksaray'da bir evde çıkan yangında dumandan etkilenen 2 kişi, tedavi altına alındı

AKSARAY (AA) - Aksaray'da bir evde çıkan yangında dumandan etkilenen 2 kişi, tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Çerdiğin mahallesi 1057 sokakta bulunan üç katlı evin birinci katında yangın çıktı. Vatandaşların haber vermesi üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yangına müdahale etti.

Yangın yaklaşık yarım saat süren çalışmanın ardından söndürüldü. Dumandan etkilenen Ayten Can (75) ve İlknur Oflaz (44) Aksaray Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı.

Yangın sebebiyle evde hasar oluşurken, yangının çıkış sebebi araştırılıyor.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu