Aksaray'da deprem paniği

Aksaray'da 3,9 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Deprem kent merkezinde gerçekleşti. Vatandaşlar panikle dışarıya koştu.

Aksaray'da 3,9 büyüklüğünde deprem meydana geldi.

Afet ve Acil Durum Yönetimi (AFAD) Başkanlığının internet sitesinde yer alan bilgiye göre bu akşam 22.09'da Aksaray merkezde 3.9 büyüklüğünde yerin 4.38 KM derinliğinde bir deprem kaydedildi. Deprem Aksaray şehir merkezinde paniğe neden oldu. 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

AKSARAY Haberleri

DRENAJ KUYUSUNA GÖMÜLÜ OTOMOBİLDEN 2 CESET ÇIKTI
Aksaray’da Kuraklıkla Mücadelede Yeni Yol Haritası
KIZINI RAHATSIZ EDEN GENCİN KULAĞINI KESTİ
POLİSE YAKALANINCA "İŞİMİZ ACİLDİ" DEDİ
Aksaray’da ehliyetsiz sürücüye 202 bin lira ceza