Aksaray'da asansör boşluğuna düşen 2 işçi yaralandı

AKSARAY (AA) - Aksaray'da asansör boşluğuna düşen 2 inşaat işçisi yaralandı.Kılıçaslan Mahallesi'nde yapımı süren inşaatta işçi olarak çalışan...

AKSARAY (AA) - Aksaray'da asansör boşluğuna düşen 2 inşaat işçisi yaralandı.

Kılıçaslan Mahallesi'nde yapımı süren inşaatta işçi olarak çalışan Davut Özcan (58) ile Çaban Aksu (48), asansör boşluğunun bulunduğu noktada çalıştığı sırada iskeleden dengesini kaybederek yaklaşık 5 metre yükseklikten yere düştü.

İş arkadaşlarının yardımıyla bulunduğu yerden çıkartılan yaralılar, olay yerine gelen sağlık ekiplerince Aksaray Eğitim Ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.

İşçilerden Aksu'nun hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.



AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL