Aksaray'da 1 ton uyuşturucu yakılarak imha edildi

AKSARAY (AA) - Aksaray'da çeşitli tarihlerde düzenlenen operasyonlarda ele geçirilen 1 ton 180 kilogram uyuşturucu yakılarak imha edildi.İl Emniyet Müdürlüğü...

AKSARAY (AA) - Aksaray'da çeşitli tarihlerde düzenlenen operasyonlarda ele geçirilen 1 ton 180 kilogram uyuşturucu yakılarak imha edildi.

İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerince son 6 ayda düzenlenen operasyonlarda ele geçirilen 180 kilogram toz esrar ile bir ton kubar esrar, güvenlik güçlerinin kontrolünde kamyonla Aksaray-Adana karayolunun 10. kilometresindeki boş alana getirildi.

Uyuşturucu burada, cumhuriyet savcısının nezaretinde İl Emniyet Müdürlüğü, İl Sağlık Müdürlüğü ve İl Jandarma Komutanlığı ekiplerinden oluşan Uyuşturucu İmha Komisyonunun gözetiminde yakıldı.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?