Aksaray'da 1 milyon paket kaçak sigara imha edildi

İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerince ele geçirilen gümrük kaçağı 1 milyon paket sigara imha edildi

AKSARAY (AA) - Aksaray'da 4 ayda ele geçirilen yaklaşık 1 milyon paket gümrük kaçağı sigara imha edildi.

İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen operasyonlarda ele geçirilen yaklaşık 1 milyon paket gümrük kaçağı sigara, Organize Sanayi Bölgesi'ndeki boş alana götürüldü.

Komisyon eşliğinde gerçekleştirilen imhada, alana dökülen sigaralar polis gözetiminde yakılarak imha edildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL