Aksaray TOKİ'ye gidiyordu kontrolden çıkıp ağaca çarptı

Aksaray'da kontrolden çıkan otomobilin kaldırıma çıkıp ağaca çarptığı kazada 2 kişi yaralandı.

AKSARAY-Kaza, Zafer Mahallesi Nevşehir Caddesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, şehir merkezinden TOKİ konutlarına giden M.G. (19) idaresindeki 68 AER 995 plakalı otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kaldırama çıkıp ağaca çarparak durabildi.

Kaza sonucu araç hurdaya dönerken, sürücü ve otomobilde yolcu olarak bulunan H.G. (20) yaralandı. Kazayı gören çevredeki vatandaşlar durumu 112 Acil Çağrı Merkezine bildirdi. İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

Yaralılar ambulanslarla Aksaray Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Servisine kaldırıldı. Burada tedavi altına alınan yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu