Akaryakıt akışını değiştirmek için uzaktan kumanda sistemi kurmuşlar

Konya Jandarma Komutanlığı ekipleri, 9 ayda düzenlediği 24 operasyonda, 154 ton kaçak akaryakıt ele geçirdi, 24 kişi hakkında yasal işlem başlattı

Konya'da yılbaşından bu yana jandarmanın gerçekleştirdiği 24 operasyonda, 154 ton kaçak akaryakıt ele geçirildi. 24 kişi hakkında yasal işlem başlattı.

İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, akaryakıt kaçakçılarına göz açtırmıyor. Ekonomik zararlarının yanı sıra insan ve çevre sağlığını da olumsuz etkileyen kaçak akaryakıta yönelik çalışmaları titizlikle yürüten ekipler, 9 ayda düzenlediği 24 operasyonda, 154 ton kaçak akaryakıt ele geçirdi.

24 kişi hakkında yasal işlem başlatan ekipler, bazen aynı iş yerine defalarca işlem yapıyor. İstasyon sahiplerinin yakalanmamak için çaycıyı, pompacıyı şirket sahibi gibi gösterip satışa devam ettiği ortaya çıktı. Şüphelilerin, kurdukları uzaktan kumanda sistemleriyle, denetimler sırasında akaryakıt akışını değiştirdikleri; pompaların sayaçlarıyla oynandığı öğrenildi.

Ayrıca, akaryakıt istasyonlarının çevrelerinde jandarma ekiplerine karşı nöbetçi bırakıldığı, gizli düzeneklerle kaçak akaryakıt sistemi kurulduğu öğrenildi.

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu