Akademisyenler lise eğitimini beğenmiyor

Üniversiteler Araştırması”na göre, akademisyenlerin önemli bölümü üniversitelere gelen öğrencilerin lisede iyi yetişmeden geldiğini düşünüyor.

Türk-Eğitim-Sen ve Gazi Üniversitesi tarafından akademisyenler üzerinde yapılan “Üniversiteler Araştırması”na göre, akademisyenlerin önemli bölümü; üniversitelere gelen öğrencilerin lisede iyi yetişmeden geldiğini düşünüyor. Türk Eğitim-Sen Genel Başkanı İsmail Koncuk, Türk Eğitim-Sen ve Gazi Üniversite tarafından yapılan Üniversiteler Araştırması’nın sonuçlarını İçkale Otel’de düzenlenen kahvaltılı basın toplantısında açıkladı. Ankara, Erzurum, Van, Rize, İstanbul, İzmir, Konya, Elazığ, Kayseri, Trabzon, Kars ve Kırıkkale olmak üzere toplam 12 ilde yapılan araştırmaya, 1130 akademik ve idari personelin katıldığını belirten Koncuk, araştırmaya katılanların yüzde 88.3’unun akademik, yüzde 11.7’si de idari personelden oluştuğunu, yüzde 58.8’inin erkek, yüzde 41.2’sinin ise kadın olduğunu bildirdi. Araştırmaya göre akademisyenlerin yarısına yakını yani yüzde 46.6’sı öğrencilerin ortaöğretimden iyi yetişmediğini düşünüyor.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?