AK Parti'ye Sakatlar Derneği ziyareti

17 Temmuz’da gerçekleştirilen AK Parti Konya 3. Olağan Kongresi’nde İl Başkanlığına seçilen Mustafa Çevik’e hayırlı olsun ziyaretler sürüyor.

17 Temmuz’da gerçekleştirilen AK Parti Konya 3. Olağan Kongresi’nde İl Başkanlığına seçilen Mustafa Çevik’e hayırlı olsun ziyaretler sürüyor. Türkiye Sakatlar Derneği Konya Şube Başkanı Ahmet Mıhçı ve beraberindeki heyet il Başkanı Mustafa Çevik’i makamında ziyaret etti. Sakatların günlük hayatlarında yaşadıkları sıkıntılar hakkında il Başkanı Çevik’e bilgi veren Dernek Başkanı Ahmet Mıhçı, “ Sayın Çevik’i daha önce sakatlar adına yapmış olduğu çalışmalardan dolayı tanıyoruz. Gece gündüz demeden İl Başkanı Çevik ile birlikte birçok çalışmaya imza atmak istiyoruz. Yeni görevinin kendisine ve Konya’ya hayırlar getirmesini diliyorum ” dedi.

Gerçekleştirilen ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren AK Parti İl Başkanı Mustafa Çevik ise “ daha önce de il Başkanlığı görevinde bulunmuştum. 17 Temmuz Tarihinden itibaren görevimi bıraktığım yerden sürdürüyorum. AK Parti İl Başkanı olarak, sizlerin yanında sizlerle el ele vererek yaşadığınız sıkıntılara nasıl çare bulabiliriz sorusunun cevabını birlikte düşünmemiz lazım. Yaşadığınız durum gerçekten çok zor. Allah kimseyi sağlığından etmesin. Biz imkânlarımız çerçevesinde daima sizin yanınızda olacağız. İnanıyorum ki bunu birlikte başaracağız” dedi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?