AK Parti'den Kızılay'a kan bağışı

NİĞDE (AA) - Niğde Ömer Halisdemir Meydanı'nda bulunan Kızılay otobüsünde AK Parti Niğde İl Başkanlığı üyeleri kan verdi.AK Parti teşkilatı, gençlik...

NİĞDE (AA) - Niğde Ömer Halisdemir Meydanı'nda bulunan Kızılay otobüsünde AK Parti Niğde İl Başkanlığı üyeleri kan verdi.

AK Parti teşkilatı, gençlik ve kadın kolları üyelerinin yanı sıra çok sayıda partili ve vatandaş Türk Kızılayı'na kan bağışında bulundu.

AK Parti Niğde İl Başkanı Mahmut Peşin, gazetecilere yaptığı açıklamada, kan bağışının bir sosyal sorumluluk olduğunu belirtti.

Başkan Peşin, şunları kaydetti:

"Toplumdaki tüm olaylara kayıtsız kalmayan AK Parti teşkilatımız Kızılay’ın kan toplama aracında tüm kadın kolları, gençlik kolları, merkez ilçe teşkilatı ve il teşkilatı topluca olarak kan verdik. Doğuda hain terör örgütü PKK'nın, Afrin'de ülkemizin bütünlüğüne göz dikmiş dış güç hainlerine karşı mücadele veren askerlerimize, bölgemizde oluşan hastalara ve kazalarda oluşan ihtiyaçlar için biz de bir damla kan vermeye geldik. Bir kan bir çok hayatı kurtardığını biliyoruz. Dolayısıyla bütün vatandaşlarımızı kan bağışı yapmaya davet ediyorum."

AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı