AK Parti Konya İl Başkanı Mustafa Çevik, partisinin 2. büyük kongresi ve Merkez Karar Yürütme Kurulu seçimlerini gazetemize değerlendirdi. 81 ilden 50 kişilik MKYK üyesi seçildiğinin altını çizen Çevik, “İkinci Olağan Genel Kurul’da, Konya’dan 41 delege, 14 milletvekili toplam 55 kişi oy kullandı. Konya Milletvekilimiz Hasan Angı, bin 197 delegenin oyunu aldı. Yine milletvekilimiz Ahmet Büyükakkaşlar ile eski il başkanımız Ali Sürücü yedek listede yer aldı. Bizim için önemli olan Konya’nın en iyi şekilde temsil edilmesi. Bu konuda vekilimiz Angı’nın ve diğer vekillerimizin her türlü çalışmayı yapacağından hiç kuşkumuz yok” dedi.
Kongre ile seçim çalışmalarının da başlatıldığına vurgu yapan Çevik, “AK Parti olarak biz seçimlere her zaman hazırız. Çünkü yaptığımız hizmetler ve ülkemize kazandırdığımız yatırımlar ortada. Biz her zaman yarın seçim olacakmış gibi çalıştık. Yine milletimizin teveccühünü kazanacağımızdan ve almış olduğumuz oyların daha fazlasını alarak yeniden iktidara geleceğimizden hiç kuşkumuz yok” şeklinde konuştu. Memleket