AK Parti Meram İlçe Teşkilatı 2. Olağan Genel Kurulu Atatürk Kapalı Spor Salonu’nda gerçekleştirildi. Mehmet Peksemerci Başkanlığındaki tek listeyle gerçekleşen kongre salonu ve içinde polis geniş güvenlik önlemi aldı. Divan Başkanlığını AK Parti Konya Milletvekili Remzi Çetin’in yaptığı kongreye Tarım ve Köy İşleri eski Bakanı ve AK Parti Konya Milletvekili Sami Güçlü, Halil Ürün, Hasan Angı, Ahmet Büyükakkaşlar, Orhan Erdem, Mehmet Kılıç, Özkan Öksüz, Kerim Özkul, Ahmet Işık, AK Parti Eskişehir Milletvekili Muharrem Tozşeker, İl Başkanı Ali Sürücü, Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, İlçe ve belde belediye başkanları, il genel ve belediye meclis üyeleri, kadın kolları, gençlik kolları ve partililer katıldı. Şölen havasında geçen kongre, AK Parti Meram İlçe Teşkilatı’nın icraatlarını anlatan sinevizyon gösterisi ile başladı. AK Parti Meram İlçe Başkanı Mehmet Peksemerci’nin selamlama konuşmasının ardından söz alan Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek ve Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu belediye çalışmaları hakkında katılımcılara bilgi verdi. Daha sonra kürsüye gelen AK Parti Konya Milletvekilleri Ahmet Işık ve Ahmet Büyükakkaşlar ise, hükümetin genel ve Konya’ya yönelik yatırımları hakkında açıklamalarda bulundu. Konuşmaların ardından seçimlere geçildi. Seçime tek liste ile giren Mehmet Peksemerci, 438 delegenin oyunun tamamını alarak AK Parti Meram İlçe Başkanlığına ikinci kez seçildi. Yapılan seçimin ardından AK Parti Meram İlçe Teşkilatı yönetim kurulu şu isimlerden oluştu:
Mehmet Peksemerci, Ahmet Pırıltı, Mehmet Ali Kuntoğlu, Mehmet Çalık, Adnan Eser, Mehmet Gülsöz, Mustafa Karaaslan, Recep Acar, Osman Hezer, İsmail Hakkı Özince, Muhammet Sami Çevik, Ömer Faruk Ünaldı, Hakkı Karahüyük, Rüştü Kavaklılar, Mustafa Torun, Dıgat Soyararslan, Ali Rıza Akköylü, Mustafa Sarıkulak, İsmail Kadir Baykara, Ertan Gökerik, Ahmet Tuncer, Muzaffer Çoban, İbrahim Küçükkoç, Mustafa Sağlam, Fatih Süleyman Önses, Nihat yaşar, Ali Büyükelliiki, Ali Hilmioğlu, Hasibe Eken ve Tuğba Dinçer.