AK Parti Kırıkkale Milletvekili Öztürk, müdürlerle buluştu

KIRIKKALE (AA) - AK Parti Kırıkkale Milletvekili Abdullah Öztürk, Keskin ilçesinde kurum müdürleri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve vatandaşlarla...

KIRIKKALE (AA) - AK Parti Kırıkkale Milletvekili Abdullah Öztürk, Keskin ilçesinde kurum müdürleri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve vatandaşlarla kahvaltıda bir araya geldi.

İlçe Halk Kütüphanesi bahçesindeki programda konuşan Öztürk, bu tür toplantı ve programları sürekli yapmak istediklerini söyledi.

İlçelerden göçü önlemek için diğer milletvekili arkadaşlarıyla gayretle çalıştıklarını ifade eden Öztürk, "Kırıkkale'yi IPARD Programına aldırdık. Bu sayede, kentte tarımın daha ileriye giderek kalkınacağını düşünüyoruz. Bizlerin milletvekili olarak sorumluluğumuz var. Keskin'de kurumların bir dosya halinde eksiklerini ve neler yapılabileceğini istedik. Kırıkkale ve ilçelerin daha iyi gelişmesini sağlamak istiyoruz." diye konuştu.

Keskin Belediye Başkanı Dede Yıldırım da 24 aydır görevde olduğunu ve göreve geldiği günden bu yana büyük bir özveriyle hep birlikte çalıştıklarını dile getirdi.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?