AK Parti Kadın Kolları üyeleri organlarını bağışladı

SİVAS (AA) - AK Parti Sivas İl Kadın Kolları üyeleri organlarını bağışladı.AK Parti İl Başkanlığından yapılan açıklamaya göre, Organ Nakli Merkezince...

SİVAS (AA) - AK Parti Sivas İl Kadın Kolları üyeleri organlarını bağışladı.

AK Parti İl Başkanlığından yapılan açıklamaya göre, Organ Nakli Merkezince parti binasında organ nakli konusunda seminer verildi.

Kadın Kolları Başkanı Arzu Polat, seminerde yaptığı açıklamada, AK Parti Kadın Kolları olarak sosyal konulara her zaman duyarlı olduklarını belirtti.

Organ bağışı konusunda farkındalık oluşturmak için üyelerle birlikte organlarını bağışladıklarını aktaran Polat, tüm vatandaşları bu konuda duyarlı olmaya davet etti.

Açıklamanın ardından üyeler organ bağışı forumlarını doldurarak organlarını bağışladı.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek