Konya'da tartıştığı ailesine kızınca jiletle kollarını kesen ve kan kaybı nedeniyle baygınlık geçiren lise öğrencisi, ambulansla hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. Olay, dün saat 23.00 sıralarında merkez Selçuklu ilçesi Fatih Mahallesi Hamit Sokak'ta meydana geldi. İddiaya göre, lise 3. sınıf öğrencisi S.K.'nin (17) psikolojisi, ailesiyle bir süredir yaşadığı sorunlar nedeniyle bozuldu. Yaşadığı son tartışmadan sonra bunalıma giren S.K. ailesine kızınca, jiletle kollarını keserek kendisine zarar verdi. Sol kolunda 5, sağ kolunda ise 1 adet derin kesik bulunan S.K. aşırı kan kaybı nedeniyle baygınlık geçirince arkadaşları tarafından çağrılan ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Hayati tehlikesi bulunmayan S.K. hastanedeki tedavisinin ardından taburcu edildiği öğrenildi.
Ailesine kızan liseli jiletle kendini kesti
Konya'da tartıştığı ailesine kızan lise 3. sınıf öğrencisi, jiletle kollarını keserek kendine zarar verince hastanelik oldu
POLİS-ADLİYE Haberleri
Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti