Konya'da Aile Haftası etkinlikleri, yürüyüş ve Atatürk Anıtı'na çelenk konulmasıyla başladı.
Konya İl Sosyal Hizmetler Müdürlüğü tarafından düzenlenen etkinlik, Zafer Alanı'ndan Atatürk Anıtı'na kadar yürüyüşle başladı. Ellerinde Türk bayrakları ve pankartlar olan grup Anıt Alanı'na kadar yürüdü. Anıta çelenk konulmasının ardından İstiklal Marşı okundu. Tören sonrası bir açıklama yapan Konya İl Sosyal Hizmetler Müdürü İzzet Güneş, ailenin toplumu meydana getiren en önemli kurum olduğunu belirterek, "Günümüzde aile kavramı giderek dejenere olmaya başladı. Bunun önüne geçilmesi için Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü olarak bünyemizde Aile Danışma Merkezi oluşturduk. Buraya başvuran ailelerimizin sorunları için çözüm önerileri getiriyoruz" dedi. iha.