Ahmet Nur Çebi: "Beşiktaş muhaliflerine sesleniyorum; bana muhalif olurken rakiplerimizin ekmeğine yağ sürmeyi bırakın."
Ahmet Nur Çebi: "Beşiktaş muhaliflerine sesleniyorum; bana muhalif olurken rakiplerimizin ekmeğine yağ sürmeyi bırakın."
Ahmet Nur Çebi: "Beşiktaş muhaliflerine sesleniyorum; bana muhalif olurken rakiplerimizin ekmeğine yağ sürmeyi bırakın."
İlk yorum yazan siz olun
Spor Haberleri
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?