Cumartesi günü Konya'ya gelen Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Valilik, Belediye ve Selçuk Üniversitesi'ni ziyaret etti. Üniversitede öğrencilere, Dedeman Otel'de de işadamlarına seslenen Davutoğlu, pazar günü de Mavi Tünel inşaatında incelemelerde bulundu. Hadim ve Taşkent ilçelerini de gezerek vatandaşlarla biraraya gelen Ahmet Davutoğlu, son olarak dün akşam Konyaspor-Eskişehirspor karşılaşmasını izledi. Ahmet Davutoğlu, sabah saatlerinde kara yolu ile Konya'dan ayrıldı.
Ahmet Davutoğlu Konya'dan ayrıldı
Konya'ya iki günlük bir ziyarette bulunan Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu. bu sabah şehirden ayrıldı.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?