Yol-İş Sendikası Başkanı Ahmet Çankaya geçirdiği rahatsızlık sonucu Belediye Hastanesi’nde başarılı bir anjiyo ameliyatı geçirdi. Konya’da sendika, iş, siyaset ve spor dünyasının sevilen, sayılan ismi Ahmet Çankaya hafta başında geçirdiği ani rahatsızlık sonucu Belediye Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Burada kendisine yapılan başarılı bir anjiyo operasyonu sonrası yeniden eski sağlığına kavuşan Ahmet Çankaya dün taburcu olarak evinde istirahata çekildi. Ahmet Çankaya’ya geçmiş olsun der, acil şifalar dileriz. Memleket