Ahmet Çankaya anjiyo oldu

Yol-İş Sendikası Başkanı Ahmet Çankaya geçirdiği rahatsızlık sonucu Belediye Hastanesi’nde başarılı bir anjiyo ameliyatı geçirdi.

Yol-İş Sendikası Başkanı Ahmet Çankaya geçirdiği rahatsızlık sonucu Belediye Hastanesi’nde başarılı bir anjiyo ameliyatı geçirdi. Konya’da sendika, iş, siyaset ve spor dünyasının sevilen, sayılan ismi Ahmet Çankaya hafta başında geçirdiği ani rahatsızlık sonucu Belediye Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Burada kendisine yapılan başarılı bir anjiyo operasyonu sonrası yeniden eski sağlığına kavuşan Ahmet Çankaya dün taburcu olarak evinde istirahata çekildi. Ahmet Çankaya’ya geçmiş olsun der, acil şifalar dileriz. Memleket


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?