Ağrı'da yangına TOMA'lı müdahale

Doğubayazıt ilçesindeki evde çıkan yangın, TOMA ile söndürüldü

AĞRI (AA) - Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde evde çıkan yangın, toplumsal olaylara müdahale aracıyla (TOMA) söndürüldü.

Ahmed-i Hani Mahallesi Büyük Ağrı Caddesi'nde Şevket İlhan'a ait olduğu öğrenilen evde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Yangını gören çevredekiler, durumu polis ve itfaiyeye bildirdi.

İtfaiyeden önce olay yerine ulaşan Doğubayazıt Çevik Kuvvet Grup Amirliğinde görevli polisler, TOMA ile tazyikli su sıkarak alevleri söndürdü.

Yangın nedeniyle evde hasar oluştu.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?