Ağrı'da otomobil yayalara çarptı: 3 yaralı

AĞRI (AA) - Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde bir otomobilin yayalara çarpması sonucu 3 kişi ağır yaralandı.Tarihi İshak Paşa Sarayı istikametinden...

AĞRI (AA) - Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde bir otomobilin yayalara çarpması sonucu 3 kişi ağır yaralandı.

Tarihi İshak Paşa Sarayı istikametinden ilçe merkezine gelen Metin P. idaresindeki 04 D 0307 plakalı otomobil, kaldırımda yürüyen Ömer (15) ve Aydın Kızılarslan (16) ile kimliği henüz belirlenemeyen bir kişiye çarptı.

Yol kenarındaki bir ağaca çarparak duran otomobilin sürücüsü, kazayı yara almadan atlattı.

Olay yerine gelen 112 Acil Servis ekiplerince Doğubayazıt Devlet Hastanesi'ne kaldırılan yaralıların durumunun ağır olduğu bildirildi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL