Ağrı'da iş merkezinde yangın

Kent merkezinde yaklaşık 300 dükkanın bulunduğu Belediye İş Merkezi'nde çıkan yangın yaklaşık 2 saatte söndürüldü

AĞRI (AA) - Ağrı'da Belediye İş Merkezi'nde çıkan yangın hasara neden oldu.

Vali Konağı Caddesi'ndeki Belediye İş Merkezi'nin 7'inci katında kullanılmayan iş yerinde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. İhbar üzerine olay yerine itfaiye ve polis ekipleri gönderildi.

İtfaiye ekipleri, vatandaşların dumandan etkilenmemesi için üst katlardaki vatandaşları dışarı çıkarttı.

İtfaiye ekiplerinin iki saatlik müdahalesiyle söndürülen yangında 2 iş yeri kullanılamaz hale geldi.

Belediye İş Merkezi Esnafları Yardımlaşma ve Yaşatma Derneği Başkanı Cesim Özmen, AA muhabirine, iş merkezinde sürekli sıkıntılar olduğunu söyledi.

Üst katları, boş olmasından dolayı tinercilerin kullandığını belirten Özmen, "İş merkezinin en üst katında yangın çıktı. Kullanılmayan yerde. Burada 300'e yakın iş yerimiz var. Yangından dolayı her tarafı duman sardı. İş yerlerindeki müşterilerin hepsi çıktı. Buraya yetkililerin sahip çıkmasını istiyoruz." dedi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE