Ağrı'da hastane inşaatından düşen işçi öldü

AĞRI (AA) - Ağrı'da bir hastanenin inşaatından düşen işçi hayatını kaybetti.Alınan bilgiye göre, Ağrı-Erzurum karayolu üzerinde inşaatı süren...

AĞRI (AA) - Ağrı'da bir hastanenin inşaatından düşen işçi hayatını kaybetti.

Alınan bilgiye göre, Ağrı-Erzurum karayolu üzerinde inşaatı süren ve henüz hizmete girmeyen 350 yataklı Ağrı Devlet Hastanesi'nin dış cephe sıvasını yapmak amacıyla iskeleye çıkan Ahmet Yiğit (49 ), dengesini kaybederek düştü.

Ağır yaralanan Yiğit, kaldırıldığı eski Ağrı Devlet Hastanesi'nde kurtarılamadı.

Evli ve 4 çocuk babası olan Yiğit'in cenazesi, toprağa verilmek üzere memleketi Kahramanmaraş'a gönderildi.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek