Ağrı’da “15 Temmuz Sancak Koşusu” düzenlendi

Ağrı'da 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü'nün 7. yılı anma etkinlikleri kapsamında Sancak Koşusu düzenlendi.

Ağrı'da 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü'nün 7. yılı anma etkinlikleri kapsamında Sancak Koşusu düzenlendi.

Ağrı Valiliği Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünce, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü Anma etkinlikleri kapsamında "Türkiye Yüzyılının Kahramanları" sloganıyla 15 Temmuz Sancak Koşusu gerçekleştirildi. Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından şehitlerin anısını nesilden nesile aktarmak için her yıl düzenli olarak yapılması planlanan "Sancak Koşusu" Türkiye'de eş zamanlı olarak Ağrı'da da Vali Konağı önünden başladı. 25 sporcunun katılımı ile gerçekleşen koşu, Abide Meydanı'nda sona erdi. Her yıl düzenli olarak yapılması planlanan ve bu yıl dördüncüsü düzenlenen Sancak Koşusunda kıyasıya mücadele eden sporcular milli birlik ve mücadele mesajı verdi. Vatandaşlar, ay yıldızlı sancağı elden ele taşıyarak güzel görüntüler oluşturan sporculara alkışlarıyla destek verdi. Koşunun finalinde sancağı en son taşıyan Milli sporcu Hasibe Demir, Şanlı Sancağı Spor Hizmetleri Müdürü Cemil Budak'a teslim etti. Sancağı teslim alan Budak, Milli Sporcuları tebrik ederek belgelerini takdim etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek